Αγαπητή «Πρωινή»





Για το αδιαμφισβήτητο κύρος της εφημερίδας πιστεύω ότι θα ανασκευάσετε άμεσα  το μη στοιχειοθετημένο και δυστυχώς, με πικρία το λέω, αν όχι  ατυχές, απαράδεκτο σχόλιο  στο σημερινό (30-3-2015) φύλλο σας  στην σελίδα 3 με τον εκτός σχολίων τίτλο "Εκτός Τόπου και Χρόνου".
Στην πραγματικότητα το περιεχόμενο του είναι τέτοιο που με θίγει πολιτικά, αξιακά και ηθικά. Καταρχάς μου ζητήθηκε προφορικά από συντάκτη σας δήλωση για την ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟ για το φύλο της 23-3-2015. Απάντησα ότι αδυνατώ
 1ον εξαιτίας ασθένειάς μου
2ον Εξαιτίας των  χρονικών περιθωρίων  για το φύλλο της Δευτέρας 23-03-2015
και 3ον εξαιτίας επικείμενων εξελίξεων.
Θα ήθελα ωστόσο να σας υπενθυμίσω ότι οι Ηλείοι πολίτες γνωρίζουν  πολύ καλά κατά πόσο γνωρίζω, παρακολουθώ, ασχολούμαι, έχω αναδείξει και έχω συμβάλει στην προώθηση των εξελίξεων αναφορικά με το ζήτημα της κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος, όπως και για πλήθος άλλων ζητημάτων που απασχολούν το Ηλειακό λαό, χωρίς να θέτω σε προνομιακή θέση κανένα ΜΜΕ. Συνεπώς νομίζω ότι η άποψη ότι είμαι «εκτός τόπου και χρόνου» το λιγότερο με αδικεί, πόσο μάλλον όταν γνωρίζετε καλά ότι δεν μιλάω δημόσια ,όταν δεν έχω μελετήσει αναλυτικά το κάθε θέμα
Επί της ουσίας, δεν καταλαβαίνω ποιος ορίζει τον ετεροχρονισμό για το θέμα. Εφόσον είχα ενημερωθεί ότι επίκειται  ΝΕΑ άμεσα κυβερνητική πρωτοβουλία σε επίπεδο πολιτικής ηγεσίας των συναρμόδιων υπουργείων που έχουν την ευθύνη για τη δημοπράτηση του έργου της Ολυμπίας Οδού στην οποία θα παρουσιάζονταν υπεύθυνα τα δεδομένα και η στόχευση της νέας ελληνικής κυβέρνησης δεν είχα λόγο να κάνω μια αναφορά σε προηγούμενο χρόνο.
Ήρθε λοιπόν η σχετική απόφαση την Πέμπτη 26/03 το απόγευμα, ενημερώθηκα εκτενώς για το περιεχόμενό  της από τα συναρμόδια Υπουργεία και τοποθετήθηκα  ολοκληρωμένα και δημόσια με σχετικό σημείωμα προς ΟΛΑ τα ΜΜΕ,  έντυπα και ηλεκτρονικά,  το Σάββατο στις 28/03, γεγονός που σημαίνει ότι θα μπορούσε να δημοσιευθεί τόσο σε έντυπες εκδόσεις όσο και στις ηλεκτρονικές ιστοσελίδες, κάτι που ισχύει και για την «Πρωινή», η οποία διαθέτει τόσο έντυπη, όσο και ηλεκτρονική έκδοση. Δεν έδωσα σε κανένα έντυπο ξεχωριστά περισσότερη σημασία, ούτε βέβαια μπέρδεψα τις διευθύνσεις. Το γεγονός ότι την ανακοίνωσή μου την δημοσίευσαν δύο εφημερίδες του νομού   ΚΑΙ τη Δευτέρα 30-3-2015 φανερώνει τουλάχιστον  τη σπουδαιότητα του περιεχομένου της.
Μπορεί να φαίνεται ότι αποτελώ εύκολο  πολιτικό στόχο για κάποιους, αλλά στην πραγματικότητα όλοι ξέρουν ότι είμαι πάρα πολύ δύσκολος, γιατί κανείς δεν έχει να μου προσάψει σε επίπεδο ηθικής απολύτως τίποτα. Η εξεύρεση λαθών χωρίς περιεχόμενο δεν βοηθούν την ενημέρωση των πολιτών.
Πιστεύω ότι η μη δημοσίευση  της ανακοίνωσής μου με έωλα επιχειρήματα αδίκησε  όχι μόνον εμένα, αλλά πιο πολύ αδίκησε τους αναγνώστες σας, γιατί στερήθηκαν της ενημέρωσης.
Θεωρώ ότι οι συντάκτες της «Πρωινής» θα ανασκευάσουν και το θέμα  θα θεωρηθεί λήξαν.

Με εκτίμηση
Έφη Γεωργοπούλου – Σαλτάρη, Βουλευτής Ηλείας του ΣΥΡΙΖΑ
30-3-2015


.